امـروز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیانیه قدردانی از حضور مردم مشهد و کلات در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

تاریخ ارسال : 6 مارس 2024 دسته بندی : منتخب سردبیر    77 بازدید

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند منان را شاکریم که نعمت حیات در دوران جمهوری اسلامی و فرصت مسئولیت‌پذیری همگانی و رشد در سایه هدایت ولایت فقیه را به ما ارزانی داشت. باید که حضور ستودنی مردم رشید و مسئولیت‌پذیر ایران اسلامی بویژه اهالی مشهد و کلات در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را قدر دانست و شکر عملی آن را که خدمت صادقانه و پیگیری آرمانهای انقلاب اسلامی و مطالبات برحق مردم است، به جا آورد.

اینجانب با قدردانی و اظهار تواضع و خشوع دربرابر حضور و نقش‌آفرینی مردم و همه گروه‌ها، نامزدها و عواملی که به شکل‌گیری انتخاباتی سالم، آگاهانه و پرشور کمک کردند، خود را به شکل مضاعف مدیون لطف و اعتماد عزیزانی می‌دانم که با حمایت و آرای خود، بار مسئولیت وکالت را بر دوش حقیر نهادند.

بعلاوه، نتایج انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه مشهد و کلات، به معنای مطالبه عدالت، هویت و پیشرفت و اعتماد به فهرست‌هایی بود که بر اساس گفتمان انقلاب، شاخص‌گرایی در گزینش نامزدها و شفافیت و سلامت در کار سیاسی عمل کردند. سال‌ها تلاش نخبگان انقلابی و فعالان اجتماعی و فرهنگی و سیاسی دغدغه‌مند این شهر، الگوی جدیدی در سیاست‌ورزی معرفی کرد که فارغ از نتیجه، ارزشمند و قابل تقدیر است.

در این الگو، وکیل منتخب مردم باید در مسیر انجام تعهد خود نیز با شفافیت و صداقت کامل، مصالح عامه را بر مصالح سیاسی ترجیح دهد و تا پایان دوره خدمت خود پاسخگوی موکلان خود باشد. از خداوند متعال می‌خواهم حقیر را برای به سرانجام رساندن این رسالت مدد رساند و از همه مردم عزیز و نخبگان و نامزدهای محترم خواستارم با پیشنهادها و کمک‌ها و نقد و نظارت خود، نمایندگان منتخب خود را یاری دهند.

میثم ظهوریان / ۱۲ اسفند ۱۴۰۲

برچسب ها :